Veelgestelde vragen (FAQ)
Wie is Audio Star?
Audio Star is een Nederlandse audiowinkel, gevestigd in Nederland en online. Audio Star staat voor audio voor iedereen, wij bieden audio in alle segmenten! Van low-end tot high-end, alles om jou een heerlijke luisterervaring te geven. Audio Star staat bekend om zijn klantvriendelijkheid waarbij de klant altijd op de eerste plaats komt!
Hebben jullie een fysieke winkel waar ik kan winkelen of mijn bestelling kan afhalen?
Ja, alleen op afspraak. Neem contact met ons op via e-mail 'audiostarcontact@gmail.com' om een tijd en datum te plannen.
Worden er bij alle producten afstandsbedieningen of handleidingen meegeleverd?
Als er accessoires bij de producten worden geleverd, worden deze altijd weergegeven in de afbeeldingen. Als er geen accessoires bij het product staan, betekent dit dat alleen het product wordt geleverd. Kijk goed voordat u iets koopt.
Hoe worden mijn producten verpakt voor verzending?
Dit varieert per grootte en gewicht. Het wordt verpakt in gebruikte zeer sterke dozen, dit houdt ons duurzaam. Daarbij worden de producten zorgvuldig ingepakt met noppenfolie en waar nodig piepschuim.
Verzenden jullie ook internationaal?
Ja, de meeste internationale en Europese landen worden door ons verzekerd verzonden. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met 'audiostarcontact@gmail.com' en dan zoeken we een optie.
Hoeveel bedragen de verzendkosten naar mijn land?
Het is eenvoudig om je verzendkosten te berekenen. Zodra je een artikel in je winkelwagen hebt, ga je naar de winkelwagenpagina en voer je daar je adresgegevens in. Dan verschijnen meteen de verzendkosten. Alle bestellingen worden verzekerd verzonden.
Welk verzendbedrijf gebruiken jullie?
Voor Europese bestellingen gebruiken we DPD. Alle bestellingen van buiten de EU worden verzonden door PostNL.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
We streven ernaar om alle bestellingen binnen 1-2 werkdagen te verzenden. Zodra de bestelling is verzonden, wordt de track & trace info naar je e-mailadres gestuurd.
Kan ik mijn zending volgen?
Alle bestellingen zijn voorzien van traceerinfo. Zodra je bestelling is verzonden, wordt de track & trace-informatie naar je e-mail gestuurd.
Hoe kan ik betalen?
Bekijk alle betaalmethoden in de winkelwagen. Als je gewenste methode niet wordt getoond, neem dan contact op met 'audiostarcontact@gmail.com', dan zoeken we een oplossing.
Kan ik mijn artikel retourneren?
Raadpleeg ons retourbeleid in de voettekst van onze website.
Bieden jullie garantie op verkochte apparatuur?
Wij garanderen dat producten werken zoals beschreven in de productbeschrijving. Problemen na ontvangst van uw product moeten binnen 5 werkdagen worden gemeld, hierna hebben wij het recht om geen oplossing te bieden. We vragen u daarom de apparatuur direct na ontvangst te testen. Als er problemen optreden binnen de 5 werkdagen, neem dan contact met ons op via e-mail 'audiostarcontact@gmail.com'.
Voor alle andere vragen kunt u contact met ons opnemen via e-mail 'audiostarcontact@gmail.com'.